Share/Bookmark

Lensa Pertama....

No comment yet
Assalamualaikum wbt & Salam Sejahtera

salam perkenalan buat semua yaa...
saya nie just seorang yang minat dengan alam...
alam dunia ciptaan Allah SWT...
sesungguhnya dunia ini...
menampakkan kita kepada kekuasan Allah SWT...
yang telah menciptakan bukan sekadar bumi...
tempat tinggal kita....
malah dunia berserta dengan sistemnya...
yang begitu kompleks dan tiada siapa...
atau apa ciptaan-Nya mampu menandinginya....
Subhanallah....Maha Suci Allah...
itu laa kalimah yang disebut tatkala melihat ciptaan Allah ini...
saya cuma ingin mengumpul koleksi gambar2...
yang saya peroleh di sini inysaAllah...
saya bukanlah professional...
tapi....saya ingin mencemburkan diri dalam bidang ini..
kerana minat pada alam...
ciptaan Tuhan....

demikian...
inilah lensa pertama yang aku beli baru hari ini...
alhamdulillah....
tiada penyesalan dalam diriku..
mengeluarkan pelaburan yang insyaAllah akan memberi manfaat padaku nanti...
inilah dia lensaku....NIKON D90....


















~hohoho....thanx to you apeng coz bg aq pinjam D90 kau untuk amik gambar D90 aku hehehe...~

Post a Comment

HOME | ABOUT

Copyright © 2011 Lensa Cahaya Ketenangan | Powered by BLOGGER | Template by 54BLOGGER